Mağaza konseptleri Anoreksiya’dan (iştahsızlıktan) mı muzdarip?

Pazartesi 27 Temmuz 2015


Daha fazla bilgi için lütfen bize ulaşın

» Bizimle iletişime geçin

Mağaza konseptleri Anoreksiya’dan (iştahsızlıktan) mı muzdarip?

Bizi hala gerçekten şaşırtan mağazalar nerede? Maliyet kesme. Sonuçları? Aşırı mantıklı düşünme ve verimliliğe önem verme. Gerekli görülen kısıtlamalar genellikle perakende markalarını sıkıcı ve öngörülebilir bir hale getirip düşüşe geçirmektedir. Perakendeciler müşterileri tekrardan çok yüksek bütçeler olmadan nasıl şaşırtabilir, yine alışverişi eğlenceli ve daha cazip hale dönüştürür? Bir pop-up mağaza düşünün!

Şaşırtıcı pop-up mağazalar, şaşırtıcı ve özgün 'farklı şekillerde, farklı anlarda' yeni temas noktaları yaratıyor çünkü 'marka hakkında söylenti' elde etmeyi sağlıyor. Örneğin, çarpıcı ve geçici bir mağaza markası. Marka değerleri neredeyse elle tutulur hale gelir ve marka hedef kitle tüketicilerine direkt ilişki kurabilir, örneğin "The North Face". Pop-up mağazalar yeni ürün tanıtımları için idealdir çünkü hemen ürünleri deneme şansını verir. Ilham verici bir örnek "Adidas Boost Enerji Laboratuvarı" dir. Belirgin bir geçici mağaza ile sezon değişiklikleri kullanabilirsiniz. Örneğin, Kuzey Denizi Ferries düşünün. İlkbaharda, İngiltere'ye geçmek için bir tanıtım filmi düzenlenebilir. Veya Wehkamp (online katalog)? Bir yerde fiziksel olarak müşterileri ile temas sağlamak ve yeni koleksiyonların gösterilebilmesi için.

Yani, tüm fazla mantık çerçevesinde düzenlenen mağazalar için, pop-up yoluyla kutunun dışında düşündüren uygun mağazalar denenebilir ve markanıza yenilik getirebilir. Yakında alışveriş caddelerinde sizin markalarınızı görülüp görülmeyeceğini merak ediyorum!

We Create

JosDeVries The Retail Company BV
Malte Plaza,Bağlarbaşı mah. Atatürk Cad. Sakarya sok. No:35 K1 / 107 Maltepe / İSTANBUL / Türkiye
Telefon: +90 216 222 29 26
Faks: +90 216 222 29 30

© 2017 JosDeVries The Retail Company BV · All Rights Reserved

by Amped Concepts