Pop-up mağazalar: Hevesli girişimciler için fırsat noktaları

Pazartesi 27 Temmuz 2015


Daha fazla bilgi için lütfen bize ulaşın

» Bizimle iletişime geçin

Pop-up mağazalar: Hevesli girişimciler için fırsat noktaları

"Birkaç yıl önce, mevcut mağaza sayısının yetersizliğindeki oran artışından dolayı, pop-up perakendesine 'fırsat pencereleri" açıldığını belirten ve uygun alan arayan (geçici) perakendeciler için bir platform olan, Popupsquare firmasının sahibi Caroline de Jager, "Artık pop-up mağazacılık alışveriş caddelerinde ana akım haline geliyor." diye ekledi.

"Benim düşünceme göre, pop-up perakendecilik tamamen zamanın ruhunu yansıtır: daha fazla esneklik sağlayıp, mağaza ile uğraşma biçimini değiştirmesi ve çevrimiçi (online) ve çevrimdışı (offline) perakendecilik anlayışını birleştirmesi ile diye De Jager devam ediyor. "Ayrıca, büyük markaların esneklik ve deneme amaçlı yer bulma ihtiyacı artmaktadır. Örneğin, mevsimsel ürün veya pazarlama konseptleri gibi. "Pop-up perakendecilik dünya genelinde kendini kanıtlamış durumda.

'Mevcut' perakendeciler için de yararlı

De Jager’a göre,  girişimciler de pop-up perakendeden yararlanabilir. De Jager yeni fırsatların ortaya çıkacağını öngörüyor. "Her iki  perakende tipi için bu önemlidir. Buna ek olarak, bir pop-up biçimi hakkında daha yaratıcı düşünmeye başlamak gerekir; sadece boş mağazalarda değil, örneğin mevcut mağazaların içinde geniş bir ayrı bölüm olarak. Londra'da, bu zaten ' revaçta bir iş'. Buna 'Dükkan Paylaşımı' denir. Pop-up kalıcı bir mağazaya basamak olabilir: bir pop-up mağazadan elde edilen gelirler bankadan kredi almak için ikna aracı olarak kullanılabilir. Bu nedenle, pop-up mağazacılık kalıcı perakendecilik ve perakende mağazacılığı için sürdürülebilir ve başarılı bir çözüm için yararlı olabilir. "

"Geçici olan" perakendenin geleceğidir

"Alışveriş caddelerinde daha fazla geçici mağaza olmasını bekliyorum. Bu nasıl mümkün olabilir? Bütün şehirler, kendi büyük zincir mağazaları ile aynı. Küçük ölçekli perakendeciler için bu önemli, çünkü uygun yerler kiralamak için her zaman fırsat bulunmayabilir. "Mağaza arzının giderek daha mobil ve geçici hale geldiğini görüyoruz. Özellikle büyük zincir mağazaları geçici olarak şehre uyum sağlamakta zorluk yaşayabiliyor. Giderek ilgi çeken duruma gelen merkezlere ulaşmak gerekir. Girişimciler başlangıçta daha esnektirler ve değişimlere uyum sağlamaları daha kolaydır ama büyük mağazalar bunu yapmakta daha zorlanabilirler. "

Bir pop-up mağaza için 7 neden

1. Kendi web mağazasına bir somut deneyim eklemek isteyen online perakendeciler.

2. Yeni bir mağaza açacak perakendeciler, konumun uygunluğunu test etmek istiyorsa.

3.  Perakendecinin stok fazlası olduğunda ve bunu outlet aracılığı ile satması gerektiğinde.

4. Perakendecinin workshop ve sunumlar ile ürünün arkasında yatan hikayesini deneyimlemesini istediği durumlarda.

5. Perakendecinin farklı yerlerdeki (niş) hedef kitlelere ürününü tanıtmak istediğinde.

6. Yeni ürünü tanıtmak ve test etmek için.

7. Mevsimsel ya da özel gün promosyonlarını (örn. Anneler günü) bir nedenle tanıtmak amacı ile.

Caroline de Jager

Caroline de Jager pop-up mağazalar ve geçici mağazaların konuyla ilgili bir uzman. 2009 yılından beri boş perakende alanlarında mağazaları organize ediyor ve bir avukat olarak geçici perakende alanı kullanımı ile ilgili bir sözleşme modeli geliştirmiştir. Nasıl Pop Up Store Açılı isimli bir el kitabı yazdı ve pop-up mağazalar için bir platform kurdu: www.popupsquare.nl. Start pop up now organizatörü şimdi açılır aynı zamanda. De Jager, sadece bir pop-up mağaza için mülk sahiplerine tavsiyelerde vermiyor, belediyelere ve girişimcilere de danışmanlık hizmeti veriyor. Berlin'de, son zamanlarda mülk sahibi tarafından yaptırılan bir Pop Up Parkı açıldı: BİKİNİ BERLİN KUTULARI..

We Create

JosDeVries The Retail Company BV
Malte Plaza,Bağlarbaşı mah. Atatürk Cad. Sakarya sok. No:35 K1 / 107 Maltepe / İSTANBUL / Türkiye
Telefon: +90 216 222 29 26
Faks: +90 216 222 29 30

© 2017 JosDeVries The Retail Company BV · All Rights Reserved

by Amped Concepts