Test alanlarının alışverişi daha eğlenceli hale getirmesi gerekir!

Perşembe 27 Ağustos 2015


Daha fazla bilgi için lütfen bize ulaşın

» Bizimle iletişime geçin

Test alanlarının alışverişi daha eğlenceli hale getirmesi gerekir!

Kaynak: www.nos.nl

Bugünden başlayarak, Hollanda, gerçek bir 'Geleceğin Mağazası'’nı kazanmıştır. Lahey’de, C & A, La Place, Van Haren, Perry ve HEMA gibi zincir mağazalar son teknolojik araçlar kullanarak alışverişi nasıl daha eğlenceli ve kolay hale getirebilirler diye bütün bir yıl süresince test ediyorlar. ING ve SNS gibi bankalarda ayrıca projeye katılıyorlar.

"Geleneksel mağaza değişmek zorunda, zamana ayak uydurup, internet üzerinde yaşanan rekabet ile başa çıkmak mümkün olmalı," Q & A Research & Consultancy kurucusu Frank Quix  dediğine göre. New Babylon alışveriş merkezinde, Lahey Belediyesi ile işbirliği içinde, 350 metrekare deneysel bir platform kurdu.

Quix: "Bu sadece bir başlangıç". "Bu bir keşif yolculuğu olacaktır.  Ayrıca laboratuvar önümüzdeki yıl genişletilmiş ve değiştirilmiş olacaktır. Mağaza hem tüketiciler hem de iş dünyasındaki ziyaretçiler içindir. İş adamları sadece işlerini geliştirmek için bir şeyler bulurlarsa, biz başarılı olmuş olacağız. "

Gençlik

Geleceğin Mağazası’nın yapımı öncesinde 600 genç arasında bir çalışma yapıldı. Onların tıpkı bir makale yazarken ki gibi böyle bir mağazanın nasıl görünmesi gerektiği ile ilgili bir resim çizmeleri istendi. Quix:. "Şaşırtıcı derecede yüzde 69 oranında onlar da gelecekte tuğladan yapılmış fiziksel bir mağaza alışveriş yapmayı tercih ettiklerini belirttiler. Dahası,  geleceğin mağaza öncelikle ürünlerin denenebileceği bir yer olması gerektiğini söylediler."

HEMA deneme mağazasında, tüketiciler artık bir iPad uygulaması ile, farklı makyaj renklerini seçebiliyorlar. Bunlar sonradan sanal olarak yüzünüzde deneniyor. "Aynı zamanda aynada görüntünüze bakıyor gibisiniz. Hızlı ve kullanıcı dostu bir şekilde, makyajınızı birçok farklı şekilde deniyorsunuz. Doğal olarak, bu aynı zamanda eğlenceli."

 Perry Sport mağazalarında, müşterinin denemek istediği ayakkabı canlanıyor. r. Örneğin, bir futbol ayakkabısı deneniyorsa zemin bir futbol sahasına dönüşüyor. Görüntüler ve sesler ile, zemin doğru ayakkabının seçilmesine yardımcı oluyor.

Kanepe

Başka bir örnek olarak, Riviera Maison Shop'ta, tüketiciler yine bir uygulama ile bir kanepeyi barkod taraması yapıp, sonradan telefonunuzdaki kanepeyi evine sanal olarak götürüyor. Evde telefonunuzu çıkarıp, uygulamayı açıyorsunuz ve kamera ile oturma odasına bakıyorsunuz. Daha sonra müşteri kendi oturma odasında kanepenin uygun ölçekteki versiyonunu görebiliyor. Kanepenin salonuna sığıp sığmadığını görebiliyor.

Lahey “Gelecek Odası” 1 Ağustos 2016 tarihine kadar açılacak. Eğer deneysel platform başarılı olursa, Q & A diğer şehirlerde de benzer laboratuvar kurmayı düşünüyor. "Ve belki de yurtdışında."

We Create

JosDeVries The Retail Company BV
Malte Plaza,Bağlarbaşı mah. Atatürk Cad. Sakarya sok. No:35 K1 / 107 Maltepe / İSTANBUL / Türkiye
Telefon: +90 216 222 29 26
Faks: +90 216 222 29 30

© 2017 JosDeVries The Retail Company BV · All Rights Reserved

by Amped Concepts