Super Konzum


Proje yeri:
Croatia

Proje tipi:
Flagship Store

Proje tür:
Food / Flagship Store

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Neden

Hırvat süpermarket zinciri Konzum piyasadaki en büyük rakibi Mercator’u satınaldı. Bu satınlama ile Konzum’un portföyüne superstore/hipermarket formatında mağazalar eklendi.  Bu mağazalardan bir tanesi  “flagship” “amiral gemisi” olarak seçilecekti. JosDeVries ve Konzum ekibi birlikte çalışarak Zagreb’teki mağazayı bu hedef doğrultusunda seçti ve çok özel bir konsept geliştirmek üzere harekete geçti.

Ne

Girişte geleneksel gıda-dışı yaklaşımı değiştirilerek taze bölümlere yer verildi. Bu değişimle Konzum'un  Taze Bölümlerdeki rekabetçi gücü ön palana çıkarıldı. Bu alandaki yetkinlikleri sergilendi.  Mağazanin 3'te 1'lik bölümü de hızlı bir biçimde  öğle yemeği veya akşam yemeği satın almak isteyen müşterilere ayrıldı. Tüm müşteriler için kısa yönlendirmelerle mağazanın tümünü dolaştıracak pürüsüz bir akış oluşturuldu.

Nasil

Yeni SuperKonzum gıda perakendeciliğinin en önemli üç unsurunu en doğru biçimde içeren bir mağaza oldu: cezbeden farkedilen promosyonlarla, taze şaşırtıcı ilginç yemek teklifleriyle ve geniş bir ürün yelpazesine sahip açık bir odaklanma...6500 metrekare mağaza yaklaşık % 40 gıda-dışı ürünlere ayrıldı. Mevsimsel teklifler için mevcut  normal raf reyonları yerine özel tasarlanmış sergileme ürünleri tercih edildi.

 
 

We Create

JosDeVries The Retail Company BV
Malte Plaza,Bağlarbaşı mah. Atatürk Cad. Sakarya sok. No:35 K1 / 107 Maltepe / İSTANBUL / Türkiye
Telefon: +90 216 222 29 26
Faks: +90 216 222 29 30

© 2017 JosDeVries The Retail Company BV · All Rights Reserved

by Amped Concepts